Translate

Wednesday, July 7, 2010

Permulaan tinta

Assalamualaikum,

Sebelum bicara, kita kenal dululah ye. Saya merupakan salah seorang pensyarah di sebuah IPTA di Selatan, Malaysia. Lebih 8 tahun berkhidmat disini, membuatkan saya sentiasa dibimbing untuk menulis dan berkongsi idea dengan semua. Buku, proceeding, jurnal... itu platform yang sangat digalakkan untuk saya dan rakan2 lain berkongsi dapatan kajian mahupun idea baru. Tapi, saya juga rasa yang blog boleh digunakan sebagai platform untuk berkongsi secara tidak formal.

Kebelakangan ini, kebanyakan blog yang mempunyai hit yang tinggi ratingnya, merupakan blog yang menyampaikan maklumat terutamanya kalau ia berkaitan fesyen atau kewangan. Oleh itu, saya ingin nak berkongsi ape yang saya tahu dan mengharapkan maklumat tambahan tentang ape yang sepatutnye saya perlu tahu lagiiii...

Oklah. Itu salam pengenalan kite. Jumpe lagi.

No comments:

Post a Comment